PLANK – krótki trening na super brzuch!

0
238
PLANK

Plank, bardzo często nazywany deską. To chyba najpopularniejsze ćwiczenie na płaski brzuch. Właśnie dzięki niemu nasze stawy stają się zdecydowanie mocniejsze, a cała nasza postawa ciała jest prawidłowa. Plank, to krótki trening na super brzuch. Jego wykonanie w cale nie jest takie skomplikowane. Wystarczy zrobić podpór przodem najlepiej na ugiętych ramionach, łokcie ułożyć w jednej linii, a przedramiona położyć na ziemi. Nogi powinny być ustawione na szerokości bioder, a palce stóp na ziemi. Naszą głowę należy ułożyć w taki sposób, aby przedłużyła nasz tułów. W przypadku reszty ciała, powinno być napięcie, tym bardziej mięśnie brzucha. Należy je trzymać w takiej pozycji jak najdłużej. Bardzo istotne jest tutaj regularne oddychanie. W czasie wykonywania panku, nie powinniśmy poruszać ciałem. Natomiast brzuch powinien być napięty. Cała seria ćwiczeń powinna być wykonywana ciągiem bez odpoczynku. Można je wykonywać codziennie.

PLANK

 

Plank- idealnym ćwiczeniem na brzuch

Regularne wykonywanie tzw. deski zaowocuje nam już pierwsze efekty, nawet po miesiącu ćwiczeń. Zalet planku jest naprawdę mnóstwo. Przede wszystkim rzeźbi, wysmukla, wzmacnia, nie męczy. Na początek warto zacząć od wykonywania tego ćwiczenia na super brzuch, dwa do trzech razy w tygodniu. Powinniśmy wytrzymać w danej pozycji około 30 sekund. Natomiast z każdym kolejnym tygodniem, warto jest wydłużać ten czas o 10, 15 czy 20 sekund. W ten sposób nasza tkanka mięśniowa będzie się prawidłowo rozbijać. Na samym początku wykonywanie deski może się okazać trudne, lecz im bardziej nabierzemy wprawy, tym będzie dużo łatwiejsze. Jeśli już w pełni nauczymy się wykonywać i utrzymywać plank, możemy przejść do innych, bardziej trudniejszych form. Mowa o desce z przeciąganiem na przemiennie nóg do klatki piersiowej. Ten rodzaj polecany jest osobom z trybu zaawansowanego. Co istotne prawidłowo wykonany plank przede wszystkim wzmocni oraz poprawi postawą naszego ciała. Zlikwiduje dolegliwości naszych pleców. Deska uzupełni nasz codzienny trening. Jeśli więc zależy nam na smukłej sylwetce, czy też podniesieniu biustu, warto wybrać ćwiczenie plank. Płaski brzuch, chyba nie ma na świecie osoby, która nie chciałaby go mieć. Płaski brzuch może mieć tak naprawdę każdy. Wystarczy wytrwałość, konsekwencja oraz ćwiczenia. Pamiętajmy o jednym. Łączmy ćwiczenia z dietą oraz pozytywnym nastawieniem.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ